24 marca ukazał się wyczekiwany drugi odcinek ciepło przyjętej przez graczy epizodycznej przygodówki Life Is Strange. Premiera była opóźniona o niemal 2 tygodnie względem pierwotnego planu wydawniczego. Developer Dontnod celował w sześciotygodniowe odstępy między poszczególnymi odcinkami. Ostatecznie jednak kolejne odcinki będą ukazywać się w odstępach maksymalnie ośmiotygodniowych.

Kilka dni przed premierą nowego epizodu opublikowano trailer pokazujący fragmenty rozgrywki i zawierający pomniejsze spoilery.

W połowie marca, w wywiadzie udzielonym Eurogamerowi w trakcie odbywającego się w Londynie EGX Rezzed 2015, developerzy odnieśli się m.in. do szeroko krytykowanego problemu niezsynchronizowanych ruchów ust postaci z wypowiadanymi przez nie kwestiami. „Szczerze mówiąc nie możemy zrobić dużo więcej dla sezonu pierwszego. Gdy zaczęliśmy proces tworzenia, zdecydowaliśmy, że większość budżetu powinna zostać przeznaczona na scenariusz i aktorów – to było najważniejsze.”

Istnieją duże szanse, że powstanie także drugi sezon Life Is Strange, czego już domagają się fani. Dontnod widzi wielki potencjał w marce i ogólnej tematyce poruszonej w grze, jednak planuje kompletnie zakończyć całą historię wraz z zakończeniem pierwszego sezonu, który zamknąć się ma w pięciu odcinkach.

Podobne Posty